lauantai 20. toukokuuta 2017

Jotain arjen ihanaa.

Ihanaa.
Olisi paljonkin kerrottavaa ja intoiltavaa, mutta ehkä kuvat puhuvat puolestaan.

Okei okei okei!! En kuitenkaan pysty pitämään suutani kiinni!
Kerron ihanista ja innostavista asioista.
Laitoin eilen kukkia ja nyt en malta pysyä pois niiden läheltä. Kesän tulon tietää myös siitä, että syön kaikki ateriat (jopa aamupalan kello 5) ulkona parvekkeella. <3
Ja sitten! Innostuin eilen ompelemaan! Nyt voin trendikkäästi sanoa, että DIY tyynynpäälliset! On muuten sen verran retroa ja kierrätystä, että kangas on aitoa ja ehtaa retroa, pitsi on mummoni virkkaamaa.
Olen myös innostunut aivan valtavasti vegeruoista ja luomujutuista. Tämä ei ole mitään uutta minulle, mutta olen inpiroitunut kaikesta uudesta oppimastani sekä tiedon syventämisestä. Ooh, sanon minä. Hiljaa hyvä tulee. :)
Tänään kävimme töiden jälkeen ravintolapäivässä ja jopa oli mukavaa istuskella viltillä ja herkutella hyväntuulisessa joukossa.










7 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää ruuat ja kaikki aah että :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos kehuista ja kommentista. :)
      Eihän mulla oikein mitään asiaa ollut, mutta piti vain päästä kirjoittelemaan ja jatkamaan intoilua. :D

      Poista
  2. Ensimmäisiä reseptejä odotellessa :D.

    VastaaPoista
  3. Ihanat tyynyt! Kadehdin kyllä noita kädentaitoja, kun itselle niitä ei ole suotu 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Fia! :)
      Olen päätynyt ajattelemaan omalta kohdaltani, että mitään ei voi osata, ellei lähde kokeilemaan ja opettelemaan. Paljon on vielä harjoittelua ja ihan vain sitä, että ryhtyisi puuhaan. Mutta toivossa on hyvä elää, kyllä minä opin! :)

      Poista